COVID 19 intax news εφορια ΝΕΑ παρατασεις-προθεσμιες Πληρωμες

Επιστρεπτέα Προκαταβολή 5: Παράταση και χορήγηση δυνατότητας διόρθωσης στοιχείων έως τις 19.1.2021

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Νίκης 5-7
10563 Αθήνα
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τηλ.: 2103332644
e-mail: press@minfin.gr

Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021

Δελτίο Τύπου

Παράταση της προθεσμίας εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την Επιστρεπτέα Προκαταβολή 5 και χορήγηση δυνατότητας διόρθωσης στοιχείων έως τις 19.1.2021

Το Υπουργείο Οικονομικών, με στόχο να διευκολύνει την ένταξη των επιχειρήσεων στον 5ο κύκλο της Επιστρεπτέας Προκαταβολής, παρατείνει την προθεσμία για την υποβολή αίτησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος έως την προσεχή Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2021.

Παράλληλα, σε περίπτωση λαθών, δίνεται η δυνατότητα διόρθωσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν στην πλατφόρμα “myBusinessSupport” (www.aade.gr/mybusinesssupport) για τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, έως τις 19 Ιανουαρίου 2021.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), μέχρι σήμερα, 611.524 επιχειρήσεις έχουν υποβάλει αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη χορήγηση της χρηματοδοτικής ενίσχυσης.

Η εκταμίευση των κονδυλίων προς τους δικαιούχους της Επιστρεπτέας Προκαταβολής 5 θα ξεκινήσει τη μεθεπόμενη εβδομάδα.

611.524 επιχειρήσεις έχουν υποβάλει αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος μέχρι σήμερα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Taxheaven

COVID 19 intax news αποζημιωση ΝΕΑ παρατασεις-προθεσμιες Πληρωμες

Αποζημίωση ειδικού σκοπού για καλλιτέχνες Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2020 – Υποβολή μονομερών δηλώσεων στο ΠΣ «ΕΡΓΑΝΗ» από τις 19 έως τις 31 Ιανουαρίου 2021

15 Ιανουαρίου 2021

Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Οι επαγγελματίες της Τέχνης και του Πολιτισμού που είναι εγγεγραμμένοι στην ειδική πλατφόρμα artandcultureprofessionals.services.gov.gr στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων,  έως και την 10/1/2021 και  είναι δικαιούχοι της αποζημίωσης ειδικού σκοπού, υποβάλλουν  μονομερείς υπεύθυνες δηλώσεις για τους μήνες Νοέμβριο – Δεκέμβριο, από τις 19/1/2021 έως και 31/1/2021.

Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Θεόδωρου Σκυλακάκη (αριθμ.πρωτ. 1683/45/14-1-2021) καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις της καταβολής της αποζημίωσης ειδικού σκοπού των 534 ευρώ στους επαγγελματίες της Τέχνης και του Πολιτισμού, ανά μήνα, για την περίοδο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2020. Επί του ποσού αυτού παρέχεται πλήρη ασφαλιστική κάλυψη.

Δικαιούχοι της αποζημίωσης είναι όσοι πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

α) Είναι εγγεγραμμένοι από 13 Μαΐου 2020 έως και 10 Ιανουαρίου 2021, στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα artandcultureprofessionals.services.gov.gr στο Πληροφοριακό Σύστημα Εργάνη του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

β) Δεν έχουν σύμβαση εξαρτημένης εργασίας και δεν λαμβάνουν τακτική επιδότηση ανεργίας από τον ΟΑΕΔ κατά την διάρκεια του προαναφερθέντος χρονικού διαστήματος.

Για την καταβολή της αποζημίωσης, οι δικαιούχοι πρέπει να υποβάλουν υποχρεωτικά ηλεκτρονική αίτηση-υπεύθυνη δήλωση στο ειδικό έντυπο του Παραρτήματος με τίτλο «Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση επαγγελματιών της Τέχνης και του Πολιτισμού για τη χορήγηση της αποζημίωσης ειδικού σκοπού βάσει του άρθρου 121 του ν. 4764/2020». Η δήλωση υποβάλλεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα supportemployees.services.gov.gr του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, χωρίς να απαιτείται η υπεύθυνη δήλωση του εργοδότη. Στην αίτηση οι δικαιούχοι δηλώνουν τα προσωπικά τους στοιχεία καθώς και τα στοιχεία του προσωπικού τραπεζικού τους λογαριασμού (ΙΒΑΝ).

Η αποζημίωση καταβάλλεται μετά από διασταύρωση και έλεγχο των στοιχείων των δικαιούχων που τηρούνται στην πλατφόρμα artandcultureprofessionals.services.gov.gr, στην «ΕΡΓΑΝΗ», τον ΟΑΕΔ και τους συναρμόδιους φορείς. Αρμόδιος φορέας είναι το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και η καταβολή γίνεται εφάπαξ, με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του δικαιούχου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή Taxheaven

COVID 19 intax news παρατασεις-προθεσμιες Πληρωμες συνταξεις

Πληρωμές αναδρομικών στους κληρονόμους των θανόντων συνταξιούχων (μειώσεις συντάξεων Ιουνίου 2015-Μαϊου 2016)

Αθήνα, 15/1/2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ανακοινώνει το χρονοδιάγραμμα επιστροφής των μειώσεων της περιόδου Ιουνίου 2015-Μαϊου 2016 στους δικαιούχους κληρονόμους θανόντων συνταξιούχων που υπέβαλαν ηλεκτρονικά τη σχετική υπεύθυνη δήλωση/αίτηση έως τις 31 Δεκεμβρίου 2020. Πιο συγκεκριμένα:

– Στις 10 Φεβρουαρίου 2021 θα καταβληθούν τα ποσά στους δικαιούχους που έχουν υποβάλει οριστικά την αίτηση με όλα τα ζητούμενα πιστοποιητικά και έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς η επεξεργασία του αιτήματος.

– Στις 10 Μαρτίου 2021 θα πληρωθούν οι κληρονόμοι που θα υποβάλουν οριστικά τα απαιτούμενα έγγραφα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα έως τις 28 Φεβρουαρίου 2021. Διευκρινίζεται ότι η προθεσμία της 28ης Φεβρουαρίου είναι ενδεικτική  και ότι η ηλεκτρονική υπηρεσία θα παραμείνει ανοικτή για την υποβολή δικαιολογητικών και μετά την ημερομηνία αυτή για τις περιπτώσεις εκείνες που θα καθυστερήσει η έκδοση των αναγκαίων πιστοποιητικών.

– Τέλος, στις 12 Απριλίου 2021 θα καταβληθούν τα αναδρομικά σε όσους έχουν κληρονομικό δικαίωμα από διαθήκη. Στις περιπτώσεις αυτές οι δικαιούχοι θα κληθούν εντός του Φεβρουαρίου να υποβάλλουν επιπλέον στοιχεία της διαθήκης, ώστε να είναι εφικτή η επεξεργασία του αιτήματος.

Συνολικά έχουν υποβληθεί 232.517 αιτήσεις από κληρονόμους, εκ των οποίων έχουν οριστικοποιηθεί οι 148.870 και έχουν υποβληθεί προσωρινά οι υπόλοιπες 83.647.

Επίσης από τις 232.517 αιτήσεις οι 150.893 αφορούν δικαιώματα χωρίς διαθήκη και οι 81.224 δικαιώματα με διαθήκη.

Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της απλούστευσης των διαδικασιών το πιστοποιητικό περί μη δημοσίευσης διαθήκης αντλήθηκε ηλεκτρονικά εκτός των 48 μικρότερων Ειρηνοδικείων της χώρας. Για τα υπόλοιπα δικαιολογητικά, οι δικαιούχοι/κληρονόμοι έχουν πλέον τη δυνατότητα να αντλήσουν ηλεκτρονικά τα δικαιολογητικά που ζητούνται (Πιστοποιητικό περί μη Αποποίησης Κληρονομιάς, Πιστοποιητικό Πλησιέστερων Συγγενών) με βάση το κληρονομικό δίκαιο από την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη του Δημοσίου www.gov.gr.

Από τη Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή Taxheaven

COVID 19 intax news ΕΣΠΑ ΝΕΑ

Επιδότηση για δημιουργία e-shop: Προϋποθέσεις – Τι χρηματοδοτείται. Προδημοσίευση της Δράσης «e-λιανικό»

ΕΣΠΑ 2014-2020

Η Δράση «e-λιανικό» έχει στόχο την επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων για την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορωνοϊού (COVID-19), να ενισχυθεί ο βαθμός ενσωμάτωσης της ψηφιακής τεχνολογίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού αυτών, να αποφευχθεί ο συνωστισμός στους εσωτερικούς χώρους και να διασφαλιστεί η συνέχεια της οικονομικής δραστηριότητας τους.

Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5000 ευρώ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ.

Σε ποιους απευθύνεται

Μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:
– Υφιστάμενες, οι οποίες έχουν συσταθεί έως και την 30.09.2019
– Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μετά, μέχρι τις 07/11/2020.

Ως έναρξη επιλεξιμότητας δαπανών ορίζεται η 18η Μαρτίου 2020.

Η Δράση αναμένεται να προκηρυχθεί εντός του μηνός Ιανουαρίου 2021 και η περίοδος υποβολής θα ανακοινωθεί στην Πρόσκληση και θα έχει διάρκεια τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες.

Για τη χρηματοδότηση από την παρούσα Δράση, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης, στην οποία θα επισυνάπτονται, μεταξύ άλλων, τα παρακάτω:

– Κατάσταση ενεργών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) της επιχείρησης μέσω της ιστοσελίδας gsis.gr

– Παραστατικά προμήθειας εξοπλισμού και υπηρεσιών για την δημιουργία ή την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης
– Αποδεικτικά στοιχεία της δημιουργίας/αναβάθμισης του ηλεκτρονικού καταστήματος (πχ ηλεκτρονική διεύθυνση)
– Φωτογραφίες του Φυσικού Καταστήματος με εμφανή τα στοιχεία ταυτοποίησης και χωροθέτησης αυτού.

Είδος ενίσχυσης

Επιχορήγηση / Επιδότηση

Περιοχή εφαρμογής

Όλη η Ελλάδα

Όροι και προϋποθέσεις

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να ικανοποιούν τις παρακάτω προϋποθέσεις:

• να έχουν ΚΥΡΙΑ Δραστηριότητα το ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ (ΚΑΔ 47 και Αναλυτικοί αυτού με την εξαίρεση του τομέα της αλιείας και της εμπορίας καπνού και προϊόντων καπνού)
•- Υφιστάμενες: ημερομηνία απόκτησης του ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΔ έως την 30/9/2019.
•- Νεοσύστατες: ημερομηνία απόκτησης του ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΔ από 1/10/2019 έως την 7/11/2020.
• να διατηρούν Φυσικό Κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών, δηλαδή εμπορικό χώρο που υποδέχεται και εξυπηρετεί πελάτες,
• να έχει ανασταλεί η λειτουργία τους για τουλάχιστον μία ημέρα στο διάστημα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά,
• να έχουν ολοκληρώσει (υλοποίηση, τιμολόγηση, εξόφληση και λογιστικοποίηση των σχετικών δαπανών) την περίοδο από 18/03/2020 έως και πριν την υποβολή της αίτησης, την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος που θα πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις:
• να λειτουργεί σε δύο γλώσσες καθώς και σε περιβάλλον κινητών συσκευών – mobile responsive, να συνοδεύεται από λογισμικά παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών.
• να διασφαλίζει την πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία (ΑμΕΑ) στο σύνολο των προσφερόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Τι χρηματοδοτείται

– Eξυπηρετητές/διακομιστές (server) για τη φιλοξενία εφαρμογών – λογισμικού απαιτούμενου για την δημιουργία/αναβάθμιση και λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, με τα συνοδευτικά στοιχεία του (πληκτρολόγια, οθόνη, κλπ.) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα. Επιτρέπεται και η απόκτηση με τη μορφή του Infrastructure as a Service (IAAS)
– Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (Desktop/Laptop)
– Άλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με την δημιουργία/αναβάθμιση και την λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. εξοπλισμός δικτύου, Bar code readers, εκτυπωτές, κλπ.)
– Υπηρεσίες σχεδιασμού, ανάπτυξης/αναβάθμισης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop συμπεριλαμβανομένων των λογισμικών παραγγελιοληψίας, αποθήκης και ηλεκτρονικών πληρωμών και υπηρεσιών Φιλοξενίας (hosting, collocation, κτλ.)
– Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας.

Προϋπολογισμός

€ 80.000.000
Ο προϋπολογισμός της Δράσης είναι 80.000.000 ευρώ. Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

Σχετικά αρχεία

Προδημοσίευση

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή Taxheaven

COVID 19 intax news Επιδόματα ΝΕΑ οαεδ Πληρωμες

Επιδόματα ανεργίας ΟΑΕΔ: Δίμηνη παράταση και για όσους λήγει εντός Ιανουαρίου

Νέα δίμηνη παράταση για τα επιδόματα ανεργίας ΟΑΕΔ που έληξαν τον Ιανουάριο αναμένεται να δώσει η κυβέρνηση όπως έχει ήδη γράψει το Dikaiologitika News.

Στο πλαίσιο παράτασης όλων των μέτρων στήριξης των εργαζομένων και των ανέργων θα δοθεί και νέα δίμηνη παράταση των επιδομάτων ανεργίας που έληξαν τον Ιανουάριο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Dikaiologitika News η πληρωμή του πρώτου μήνα παράτασης για όσους έληξε το επίδομα ανεργίας ΟΑΕΔ τον Ιανουάριο θα δοθεί τον Φεβρουάριο ενώ ο δεύτερος μήνας της παράτασης τον Μάρτιο.

Η δίμηνη παράταση αντιστοιχεί στα εξής ποσά:

– Δικαιούχοι τακτικής επιδότησης ανεργίας – έως 798,5 ευρώ (έως 399,25 ευρώ μηνιαίως), προσαυξανόμενο κατά 10% για κάθε προστατευόμενο μέλος.

– Δικαιούχοι βοηθήματος ανεργίας αυτοαπασχολούμενων – έως 798,5 ευρώ (έως 399,25 ευρώ μηνιαίως)

-Δικαιούχοι επιδόματος μακροχρόνιας ανεργίας – έως 400 ευρώ (έως 200 ευρώ μηνιαίως).

Η καταβολή ολοκληρώνεται αυτόματα, μέσω απευθείας κατάθεσης στους τραπεζικούς λογαριασμούς και δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τους δικαιούχους. Δεν υπάρχει κανένας λόγος προσέλευσης στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).

Στο μεταξύ αυτό το μήνα θα πληρωθούν τον δεύτερο μήνα της δίμηνης παράτασης για όσους ανέργους έληξε ή λήγει η επιδότησή τους εντός του Νοεμβρίου και τον πρώτο μήνα της δίμηνης παράτασης για όσους ανέργους λήγει η επιδότησή τους εντός του Δεκεμβρίου.

Επίσης τον Φεβρουάριο του 2021 θα πληρωθούν τον δεύτερο μήνα μήνα της δίμηνης παράτασης για όσους ανέργους λήγει η επιδότησή τους εντός του Δεκεμβρίου.

Οι πληρωμές εμφανίζονται στους τραπεζικούς λογαριασμούς εντός 3 εργάσιμων ημερών, μετά την καταβολή τους από τον ΟΑΕΔ.

Υπενθυμίζεται πως δικαιούχοι είναι μόνο όσοι παραμένουν άνεργοι κατά την περίοδο που αντιστοιχεί η παράταση και δεν έχουν επωφεληθεί από τις προηγούμενες παρατάσεις του πρώτου 8μηνου του 2020.

Επιδοτούμενοι άνεργοι που ξεκίνησαν να εργάζονται στο διάστημα της παράτασης, θα λάβουν ποσό αναλογικό, με βάση τις ημέρες ανεργίας τους.

Υπενθυμίζεται ότι η παράταση αφορά όσους δικαιούχους έληξε ή θα λήξει εντός του Ιανουαρίου και δεν έχουν επωφεληθεί της παράτασης που είχε δοθεί τον προηγούμενο χρόνο. Έτσι όσοι άνεργοι έχουν ήδη πάρει δίμηνη παράταση λόγω του ότι το επίδομα ανεργίας έληξε το προηγούμενο έτος δεν δικαιούται να πάρουν άλλη δίμηνη παράταση.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή Dikaiologitika.gr

COVID 19 intax news Επιδόματα οαεδ

Ραντεβού, δήλωση παρουσίας και επικοινωνία με τον ΟΑΕΔ

Μέσω ηλεκτρονικών υπηρεσιών μπορούν οι άνεργοι, οι επιχειρήσεις και όσοι λαμβάνουν επιδόματα από τον ΟΑΕΔ να επικοινωνούν με τον Οργανισμό.

Μάλιστα όσοι εγγεγραμμένοι άνεργοι θέλουν για να κλείσουν ψηφιακό ραντεβού η πρώτη διαθέσιμη ημερομηνία είναι η 25η Φεβρουαρίου.

Το ραντεβού κλείνεται μέσω της πλατφόρμας προγραμματισμού και υλοποίησης «ψηφιακών ραντεβού» myOAEDlive, https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-ton-organismo-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed.

Για πρώτη φορά άνεργοι και επιχειρήσεις θα μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για υπηρεσίες συμβουλευτικής μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ.

Ηλεκτρονική δήλωση παρουσίας ανέργου

Μόνο μέσω της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας θα γίνεται η υποχρεωτική δήλωση παρουσίας των επιδοτούμενων ανέργων.

Συγκεκριμένα, για όσο διάστημα διαρκούν τα έκτακτα μέτρα εξαιτίας της πανδημίας, όλοι οι επιδοτούμενοι άνεργοι θα υποβάλουν τη δήλωση της παρουσίας τους αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Δημοσίου gov.gr με τους κωδικούς TAXISnet ή τους κωδικούς πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/anergia/delose-parousias-epidoma-anergias

Συγκεκριμένα, η διαδρομή είναι: gov.gr → Εργασία και ασφάλιση → Δήλωση παρουσίας επιδοτούμενων ανέργων

Οι άνεργοι που λαμβάνουν τακτική επιδότηση ανεργίας, επιδότηση μακροχρόνιας ανεργίας και βοήθημα ανεργίας αυτοαπασχολουμένων, υποχρεούνται να δηλώνουν την
παρουσία τους σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, υποβάλλοντας Υπεύθυνη Δήλωση ότι το διάστημα που προηγήθηκε πληρούσαν τις προϋποθέσεις επιδότησης.

Με απόφαση της Διοίκησης του ΟΑΕΔ, από τις 11 Μαρτίου 2020, οι άνεργοι υποχρεωτικά δήλωναν την παρουσία τους μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (email) προς το αντίστοιχο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).

Επικοινωνία με ΟΑΕΔ

• Οι περισσότερες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά.

• Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται είτε μέσω www.gov.gr με τους κωδικούς του TAXISnet, είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ www.oaed.gr/e-yperesies με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.

• Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, τα αιτήματα ή τα δικαιολογητικά θα γίνονται δεκτά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), εφόσον έχει τηρηθεί η διαδικασία πιστοποίησης μέσω www.gov.gr ή έχει επισυναφθεί Υπεύθυνη Δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής.
Ηλεκτρονική Επικοινωνία

• Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, καθώς και για την υποβολή ερωτημάτων, επικοινωνήστε με το Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) που ανήκετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), αναφέροντας το θέμα καθώς και τα στοιχεία σας (Αριθμό Μητρώου ΟΑΕΔ ή ΑΦΜ).

• Για να δείτε τα email των ΚΠΑ2: http://www.oaed.gr/email

• Συμπληρώστε την Ηλεκτρονική Φόρμα Επικοινωνίας: http://www.oaed.gr/contact-form

Τηλεφωνική Επικοινωνία

• Καλέστε στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού στο 11320 (αστική χρονοχρέωση), Δευτέρα έως Παρασκευή, 8:30 έως 14:30.

• Καλέστε στα τηλέφωνα του ΚΠΑ2 που ανήκετε ( κατάλογος τηλεφώνων )

• Σας ενημερώνουμε ότι, βάσει οδηγιών του Υπουργείου Εσωτερικών, οι υπηρεσίες λειτουργούν με το απολύτως αναγκαίο προσωπικό και συνεπώς ενδέχεται να υπάρχουν σημαντικές καθυστερήσεις στην ανταπόκριση στις κλήσεις των πολιτών από τα ΚΠΑ2.

Ψηφιακό ραντεβού

Με τους κωδικούς TAXISnet στο myoaedlive.gov.gr μπορούν οι άνεργοι να κλείσουν ψηφιακό ραντεβού με τις υπηρεσίες του ΟΑΕΔ την ημέρα και την ώρα που θέλουν.

Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική και γίνεται με χρήση κωδικών του TAXISnet.

Κατά τη διαδικασία κράτησης, ο αιτών προσθέτει τα στοιχεία του πολίτη που θα συμμετέχει στο ραντεβού, τα οποία θα ταυτοποιούνται κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης.

Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του αιτούντα.

Οι υπηρεσίες έχουν οργανωθεί σε δύο θεματικά πεδία:

i. Συμβουλευτική προς εγγεγραμμένους ανέργους:

Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή ο άνεργος που είναι εγγεγραμμένος στο μητρώο του ΟΑΕΔ μπορεί να εξυπηρετηθεί από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:

• Αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του

• Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας

• Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας

ii. Συμβουλευτική προς επιχειρήσεις:

Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή, ο/η νόμιμος ή εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της επιχείρησης σε συνεργασία με τον/την εργασιακό σύμβουλο εργοδοτών μπορεί:

• Να ζητήσει προσωπικό χωρίς επιδότηση από τον ΟΑΕΔ (άνοιγμα και περιγραφή θέσεων εργασίας)

• Να ενημερωθεί για Προγράμματα Επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία Νέων Θέσεων Εργασίας

• Να ενημερωθεί για Προγράμματα Επιχορήγησης επιχειρήσεων για διατήρηση των θέσεων εργασίας

• Να ενημερωθεί για Προγράμματα Απόκτησης Εργασιακής Εμπειρίας – Πρακτικής Άσκησης

• Να ενημερωθεί για Προγράμματα Επιχορήγησης επιχειρήσεων για δημιουργία Νέων Θέσεων Εργασίας Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΟΑΕΔ

Υπενθυμίζεται ότι οι παρακάτω υπηρεσίες του ΟΑΕΔ παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά:

Προς Φυσικά Πρόσωπα

• Εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ

• Έκδοση Δελτίου Ανεργίας

• Ανανέωση Δελτίου Ανεργίας

• Αναζήτηση θέσης εργασίας σε εσωτερικό & εξωτερικό (Δίκτυο EURES)

• Υποβολή Βιογραφικού Σημειώματος

• Αίτηση για Τακτική επιδότηση ανεργίας

• Αίτηση για Επίδομα μακροχρονίως ανέργων

• Αίτηση για Βοήθημα ανεργίας αυτοτελώς και ανεξαρτήτως απασχολουμένων

• Καταγραφή υποχρεωτικής δήλωσης παρουσίας μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών (τακτικώς επιδοτούμενων, μακροχρονίως ανέργων, αυτοτελώς απασχολούμενων)

• Αίτηση για Ειδικό εποχικό βοήθημα

• Αίτηση για Ειδικό βοήθημα μετά τη λήξη της επιδότησης ανεργίας

• Αίτηση για Ειδικό βοήθημα μετά από 3μηνη παραμονή στο Μητρώο

• Αίτηση για Ειδικό βοήθημα σε όσους εξέτισαν ποινή στερητική της ελευθερίας

• Αίτηση για Ειδικό βοήθημα λόγω επίσχεσης εργασίας

• Αίτηση για Ειδική παροχή προστασίας μητρότητας

• Αίτηση για Συμπληρωματική παροχή μητρότητας

• Αίτηση και Ένσταση για τα προγράμματα Κοινωνικών Παροχών (Κοινωνικός Τουρισμός, Επιταγή Διαμονής σε Παιδικές Κατασκηνώσεις, Επιταγές Αγοράς Βιβλίων, Επιταγές Θεάματος)

• Αίτηση σε Ειδικά Προγράμματα Νέων Θέσεων Εργασίας (ΝΘΕ) στον Δημόσιο Τομέα και Υποβολή Ένστασης

• Αίτηση σε Προγράμματα Αυταπασχόλησης (ΝΕΕ)

• Αίτηση σε Προγράμματα Κοινωφελούς Χαρακτήρα & Υποβολή Ένστασης• Βεβαίωση χρόνου Ανεργίας

• Βεβαίωση ανεργίας για την παροχή ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης σε ανέργους

• Βεβαίωση λήψης Τακτικής Επιδότησης Ανεργίας, από το έτος 2009 κ. εξ. (χορήγηση της επιδότησης μέσω ΟΠΣ)

• Βεβαίωση εξατομικευμένης προσέγγισης

• Βεβαίωση προαιρετικής ασφάλισης μακροχρόνια ανέργων για θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος λόγω γήρατος

• Βεβαίωση αυτασφάλισης

• Αίτηση υπαγωγής στη ρύθμιση οφειλών δικαιούχων εργατικής κατοικίας στους οικισμούς του τ.ΟΕΚ

• Αίτηση υπαγωγής στη ρύθμιση αποπληρωμής οφειλών δανειοληπτών που χορηγήθηκαν από ίδια κεφάλαια του τ.ΟΕΚ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή Dikaiologitika.gr

COVID 19 intax news αποζημιωση Επιδόματα ΝΕΑ Πληρωμες

Επίδομα 534 ευρώ: Πληρώνονται σήμερα πάνω από 600.000 εργαζόμενοι

Πιστώνονται σήμερα το απόγευμα τα ποσά της αποζημίωσης ειδικού σκοπού ύψους 534 ευρώ του Δεκεμβρίου σε 645.054 εργαζόμενους κλειστών και πληττόμενων επιχειρήσεων.

Ειδικότερα θα πληρωθούν 400.054 εργαζόμενοι των πληττόμενων επιχειρήσεων και 245.000 εργαζόμενοι κλειστών επιχειρήσεων. Επίσης σήμερα ξεκινούν οι υποβολές των αναστολών και των ορθών επαναλήψεων για τον μήνα Νοέμβριο.

Η ημερήσια αποζημίωση για που δικαιούται ο εργαζόμενος ανέρχεται σε 18 ευρώ για κάθε ημέρα αναστολής.

Σε περίπτωση εργαζόμενου, με δύο ή παραπάνω εργοδότες, η αποζημίωση ειδικού σκοπού που θα λάβει υπολογίζεται λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο των ημερών αναστολής του (το τυχόν κοινό διάστημα ημερών αναστολής προσμετράται μια φορά και δεν αθροίζεται) και ως ποσό αναφοράς λογίζεται το ποσό των 534 ευρώ που αντιστοιχούν σε 30 ημέρες.

Τα ποσά της αποζημίωσης ειδικού σκοπού έχουν ως εξής ανάλογα με τις ημέρες αναστολών:

  • Για 30 ημέρες αναστολής αναστολής.
  • Για 29 ημέρες αναστολής 522 ευρώ
  • Για 28 ημέρες αναστολής 498 ευρώ
  • Για 27 ημέρες αναστολής 480 ευρώ
  • Για 26 ημέρες αναστολής 468 ευρώ
  • Για 25 ημέρες αναστολής 445 ευρώ
  • Για 24 ημέρες αναστολής 427 ευρώ
  • Για 23 ημέρες αναστολής 409 ευρώ
  • Για 22 ημέρες αναστολής 392 ευρώ
  • Για 21 ημέρες αναστολής 374 ευρώ
  • Για 20 ημέρες αναστολής 356 ευρώ
  • Για 19 ημέρες αναστολής 338 ευρώ
  • Για 18 ημέρες αναστολής 320 ευρώ
  • Για 17 ημέρες αναστολής 303 ευρώ
  • Για 16 ημέρες αναστολής 285 ευρώ
  • Για 15 ημέρες αναστολής 267 ευρώ
  • Για 14 ημέρες αναστολής 249 ευρώ
  • Για 13 ημέρες αναστολής 231 ευρώ
  • Για 12 ημέρες αναστολής 214 ευρώ
  • Για 11 ημέρες αναστολής 196 ευρώ
  • Για 10 ημέρες αναστολής 178 ευρώ
  • Για 9 ημέρες αναστολής 160 ευρώ
  • Για 8 ημέρες αναστολής 143 ευρώ
  • Για 7 ημέρες αναστολής 125 ευρώ
  • Για 6 ημέρες αναστολής 107 ευρώ
  • Για 5 ημέρες αναστολής 89 ευρώ
  • Για 4 ημέρες αναστολής 71 ευρώ
  • Για 3 ημέρες αναστολής 53 ευρώ
  • Για 2 ημέρες αναστολής 36 ευρώ
  • Για μία ημέρα αναστολής 18 ευρώ.

Παράλληλα σήμερα ξεκινούν οι υποβολές δηλώσεων αναστολών συμβάσεων εργασίας για εργαζόμενους, για τους οποίους δεν έχει υποβληθεί δήλωση καθώς και ορθών επαναλήψεων για αύξηση και μόνο των διαστημάτων αναστολής των συμβάσεων εργασίας για τον μήνα Νοέμβριο και θα ολοκληρωθεί την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου.

Κατ’ εξαίρεση για τον μήνα Νοέμβριο, δίνεται η δυνατότητα σε όσες επιχειρήσεις – εργοδότες υπέβαλαν λαθεμένα τα δεδομένα του προσωπικού που προορίζονταν για τη δήλωση αναστολής των συμβάσεων εργασίας αντί στο απαιτούμενο έντυπο «Δηλώσεις Αναστολής επιχειρήσεων/εργοδοτών» στο Ειδικό Έντυπο «ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΕΣ, ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ, ΜΗ ΑΝΑΒΑΛΛΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ», να προβούν σε υποβολή ΟΡΘΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ του ανωτέρω ειδικού εντύπου αποκλειστικά εντός των καθορισμένων προθεσμιών για το μήνα Νοέμβριο.

Για τον μήνα Δεκέμβριο 2020 δίνεται η δυνατότητα υποβολής αναστολών από τις 15 Ιανουαρίου 2021 ως τις 18 Ιανουαρίου 2021.

Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα υποβολής μονομερούς υπεύθυνης δήλωσης μέχρι τις 15 Ιανουαρίου 2021 στους επαγγελματίες της τέχνης και του πολιτισμού, ξεναγοί και τουριστικοί συνοδοί.

Υπενθυμίζεται ότι για τους εργαζόμενους των οποίων η σύμβαση εργασίας έχει τεθεί σε αναστολή ισχύουν τα εξής:

Μετά τη δήλωση της αναστολής της σύμβασης εργασίας από την επιχείρηση- εργοδότη στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ και εντός των ανωτέρω προθεσμιών:

• Οι εργαζόμενοι που κατά το παρελθόν έχουν υποβάλει δήλωση δεν απαιτείται να προβούν σε νέα δήλωση παρά μόνο αν επιθυμούν την τροποποίηση στοιχείων τους (π.χ. ΙΒΑΝ)

• Μόνο οι εργαζόμενοι των οποίων η σύμβαση εργασίας τους τίθεται σε αναστολή για πρώτη φορά είναι απαραίτητο να προβούν σε υποβολή της υπεύθυνης δήλωσης.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή Dikaiologitika.gr

COVID 19 intax news αποζημιωση κατοικια ΝΕΑ παρατασεις-προθεσμιες Πληρωμες

Μείωση ενοικίων – ‘Όλες οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για την καταβολή της αποζημίωσης στους ιδιοκτήτες

Α 1003/2021: Διαδικασία και προϋποθέσεις καταβολής ποσού ίσου με το ήμισυ της μείωσης των μισθωμάτων
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η απόφαση του υπ. Οικονομικών για τη διαδικασία  και τις προϋποθέσεις της καταβολής από το κράτος του 50% της απώλειας από τη μείωση του μισθώματος των μηνών Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου στους ιδιοκτήτες ακινήτων.
Η πίστωση των αντίστοιχων ποσών στους λογαριασμούς των δικαιούχων για τον μήνα Νοέμβριο, αναμένεται να πραγματοποιηθεί από την προσεχή Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2021. Για το μήνα Δεκέμβριο, η καταβολή αναμένεται να γίνει από τις 15 Φεβρουαρίου 2021.

Αναλυτικά η απόφαση προβλέπει τα εξης:

Άρθρο 1

Σκοπός

1. Με την παρούσα απόφαση καθορίζεται, για τα φυσικά πρόσωπα της παρ. 42 του άρθρου 72 του ν. 4172/2013 (ΚΦΕ), που εισπράττουν μειωμένο μίσθωμα κατά 40%, από το μήνα Νοέμβριο και εφεξής, σύμφωνα με διατάξεις στο πλαίσιο της αντιμετώπισης των επιπτώσεων του κορωνοϊού COVID-19, η διαδικασία και οι προϋποθέσεις καταβολής ποσού ίσου με το ήμισυ της μείωσης των μισθωμάτων των μηνών αυτών, στον τραπεζικό λογαριασμό τους που έχει γνωστοποιηθεί στη διαδικτυακή πύλη www.aade.gr της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), σύμφωνα με την διάταξη του δεύτερου εδαφίου της περ. α’ της παρ. 2 του άρθρου 13 του ν. 4690/2020, όπως ισχύει.

2. Το ως άνω καταβαλλόμενο ποσό, δεν εμπίπτει σε καμία κατηγορία εισοδήματος, δεν υπόκειται σε οποιονδήποτε φόρο, τέλος, εισφορά ή άλλη κράτηση υπέρ του Δημοσίου, συμπεριλαμβανομένης και της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης του άρθρου 43A του ν. 4172/2013, είναι ανεκχώρητο και ακατάσχετο στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης αντίθετης γενικής ή ειδικής διάταξης, δεν δεσμεύεται και δεν συμψηφίζεται με βεβαιωμένα χρέη προς το Δημόσιο, τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τα νομικά πρόσωπα των τελευταίων, τα ασφαλιστικά ταμεία και τα πιστωτικά ιδρύματα.

Άρθρο 2

Δικαιούχοι

1. Οι εκμισθωτές, φυσικά πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμβαση μίσθωσης για ακίνητα επί των οποίων έχουν εμπράγματο δικαίωμα πλήρους κυριότητας ή επικαρπίας και εισπράττουν μειωμένο μίσθωμα για τον μήνα Νοέμβριο και εφεξής από τους αντισυμβαλλόμενους, μισθωτές, κατ’ επιταγή του νόμου στο πλαίσιο αντιμετώπισης των επιπτώσεων του κορωνοϊού COVID-19.

2. Οι υπεκμισθωτές, φυσικά πρόσωπα, που βάσει δικαιώματος υπεκμίσθωσης, έχουν συνάψει σύμβαση υπεκμίσθωσης και εισπράττουν μειωμένο υπομίσθωμα για τον μήνα Νοέμβριο και εφεξής από τους αντισυμβαλλόμενους, υπομισθωτές, κατ’ επιταγή του νόμου στο πλαίσιο αντιμετώπισης των επιπτώσεων του κορωνοϊού COVID-19.

3. Οι κληρονόμοι εκμισθωτών και υπεκμισθωτών που έχουν αποβιώσει, υποχρεούνται να υποβάλλουν στη Δ.Ο.Υ. όπου υπάγεται ο κληρονομούμενος τα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν ότι έχουν καταστεί κληρονόμοι του αποβιώσαντος ώστε να ενημερωθούν τα στοιχεία του Φορολογικού Μητρώου (σχετ. ΠΟΛ.1006/2013, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει).

Άρθρο 3

Διαδικασία υποβολής «Δήλωσης Covid»

1. Ο δικαιούχος είσπραξης εκμισθωτής/υπεκμισθωτής προκειμένου να τύχει των ευνοϊκών ρυθμίσεων που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις, υποβάλλει δήλωση περί μεταβολής του μισθώματος («Δήλωση Covid»), σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπό στοιχεία ΠΟΛ 1162/2018 απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., όπως ισχύει, μετά την τροποποίησή της με τις υπό στοιχεία Α.1139/2020 (Β’ 2269), Α.1243/2020 (Β’ 4914), και Α.1253/2020 (Β’ 5180) αποφάσεις του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε.

2. Σε περίπτωση που ο εκμισθωτής/υπεκμισθωτής αποβιώσει και δεν έχει υποβάλει την «Δήλωση Covid» μέχρι τη λήξη της σχετικής προθεσμίας, δικαιούχοι του ποσού που αντιστοιχεί στο ήμισυ της μείωσης των μισθωμάτων, καθίστανται οι κληρονόμοι του, οι οποίοι υποβάλλουν στη Δ.Ο.Υ. του θανόντος την εν λόγω δήλωση, κατ’ εφαρμογή των οριζομένων στην παρ. 6 του άρθρου 5 της υπό στοιχεία Α.1139/2020 απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε, εντός δύο (2) μηνών από την λήξη της κατά περίπτωση προθεσμίας για την υποβολή της δήλωσης φόρου κληρονομιάς που ορίζεται στα άρθρα 62, 63 και 64 του ν.2961/2000.

3. Σε περίπτωση που ο κληρονομούμενος αποβιώσει μετά την υποβολή της «Δήλωσης Covid» και δεν έχει γνωστοποιήσει τραπεζικό λογαριασμό πληρωμών στην ΑΑΔΕ, σύμφωνα με την ΠΟΛ.1140/2006, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει τότε:

3α. Εφόσον υπάρχει τραπεζικός λογαριασμός με μοναδικό δικαιούχο τον κληρονομούμενο, οποιοσδήποτε από τους κληρονόμους γνωστοποιεί στη Δ.Ο.Υ. του κληρονομούμενου τον τραπεζικό αυτό λογαριασμό προσκομίζοντας βεβαίωση από το πιστωτικό ίδρυμα στο οποίο τηρείται ο λογαριασμός αυτός.

3β. Αν δεν υπάρχει τραπεζικός λογαριασμός με μοναδικό δικαιούχο τον κληρονομούμενο, τότε οι κληρονόμοι αυτού πρέπει να γνωστοποιήσουν στη Δ.Ο.Υ. του θανόντος, προσκομίζοντας τα κατάλληλα δικαιολογητικά, τα ποσοστά συμμετοχής τους στην κληρονομιαία περιουσία και τον αριθμό και το έτος υποβολής της «Δήλωσης Covid».

Στην περίπτωση αυτή το ποσό που αντιστοιχεί στο ήμισυ της μείωσης των μισθωμάτων καταβάλλεται κατά το ποσοστό που αναλογεί σε καθένα εξ’ αυτών, στους τραπεζικούς λογαριασμούς των κληρονόμων που έχουν δηλωθεί στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση του TAXISnet της Α.Α.Δ.Ε. Η αίτηση της παρούσας υποβάλλεται εντός δύο (2) μηνών από την λήξη της κατά περίπτωση προθεσμίας για την υποβολή της δήλωσης φόρου κληρονομιάς που ορίζεται στα άρθρα 62, 63 και 64 του ν. 2961/2000.

Άρθρο 4

Διαδικασία χορήγησης και καταβολής του ποσού στους δικαιούχους

1. Η ΑΑΔΕ, μετά την λήξη της προθεσμίας υποβολής «Δήλωσης COVID» και εντός τριάντα (30) ημερών, επεξεργάζεται τις «Δηλώσεις Covid» και τις γνωστοποιήσεις του άρθρου 3 της παρούσας, με βάση τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της, τις εγκρίνει ή αποστέλλει μήνυμα για την διόρθωσή τους ή τις απορρίπτει. Ο εκμισθωτής, ο υπεκμισθωτής ή οι κληρονόμοι αυτών ενημερώνονται από την ΑΑΔΕ με μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει γνωστοποιηθεί στο Τaxisnet για την απόρριψη της «Δήλωσης Covid» ή για τις τυχόν ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν για τη διόρθωσή της.

2. Η καταβολή του ποσού στους δικαιούχους διενεργείται σε δύο κύκλους. Ο πρώτος κύκλος ξεκινά δεκαπέντε ημέρες από την λήξη της προθεσμίας υποβολής της «Δήλωσης Covid», όπως αυτή ορίζεται με την ΠΟΛ.1162/2018 απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ (Β’ 3579) ως ισχύει και ολοκληρώνεται εντός τριάντα (30) ημερών από την λήξη της παραπάνω προθεσμίας.

Η ημερομηνία έναρξης του 2ου κύκλου θα είναι η επόμενη της καταληκτικής ημερομηνίας λήξης του πρώτου κύκλου. Η καταβολή των ποσών στους δικαιούχους διενεργείται σταδιακά, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα απόφαση.

3. Το ποσό που αντιστοιχεί στο ήμισυ της μείωσης των μισθωμάτων, καταβάλλεται στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου που έχει δηλωθεί στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση του TAXISnet της ΑΑΔΕ.

4. Η ΑΑΔΕ πριν από την πληρωμή δημιουργεί:

α) Αναλυτική κατάσταση δικαιούχων σε ηλεκτρονική μορφή, η οποία περιλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία τους (ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, Α.Φ.Μ.) τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού σε μορφή IBAN, τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών στον οποίο τηρείται ο λογαριασμός (προαιρετική πληροφορία) και το δικαιούμενο ποσό. Η ηλεκτρονική μορφή της κατάστασης αυτής είναι επεξεργάσιμη από την εταιρία «Διατραπεζικά συστήματα Α.Ε.» (ΔΙΑΣ Α.Ε.) προς την οποία και διαβιβάζεται.

β) Συγκεντρωτική κατάσταση των δικαιούχων σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή που περιλαμβάνει τον αριθμό των δικαιούχων, το συνολικό προς πληρωμή ποσό, ολογράφως και αριθμητικώς, ανά τράπεζα ή πιστωτικό ίδρυμα. Η εν λόγω κατάσταση διαβιβάζεται στη ΔΙΑΣ ΑΕ και στη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης του Υπουργείου Οικονομικών. Το ποσό της συνολικής δαπάνης εγκρίνεται από τον αρμόδιο διατάκτη του Υπουργείου Οικονομικών, έπειτα από εισήγηση της ΑΑΔΕ.

5. Η έντυπη συγκεντρωτική κατάσταση της περ. β’ της παρ. 4 του παρόντος άρθρου αποστέλλεται μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) του Υπουργείου Οικονομικών στη Διεύθυνση Λογαριασμών και Ταμειακού Προγραμματισμού του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΓΛΚ) η οποία εκδίδει, βάσει αυτής, ειδική εντολή προς την Τράπεζα της Ελλάδος για χρέωση του λογαριασμού του ΕΔ No 200 «Ελληνικό Δημόσιο Συγκέντρωση Εισπράξεων – Πληρωμών» και την πίστωση του ενδιάμεσου λογαριασμού του Ελληνικού Δημοσίου με κωδικό IBAN GR22 0100 0230 0000 0242 1220 698 με ονομασία «Πληρωμές ΕΔ με τη μεσολάβηση της ΔΙΑΣ ΑΕ» που τηρείται στην Τράπεζα της Ελλάδος με i) το συνολικό ποσό προς τους δικαιούχους και ii) με το ποσό που αφορά το συνολικό ανά συναλλαγή κόστος προς τρίτους (ΔΙΑΣ ΑΕ) σύμφωνα με την 109/ 12-03-2019 πράξη του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος. Η Τράπεζα της Ελλάδος εξουσιοδοτείται για την κάλυψη του ανά συναλλαγή προς τρίτους. Οι πληρωμές που θα εκτελούνται έως και την 31/12/2021 διενεργούνται χωρίς επιβάρυνση για την Τράπεζα της Ελλάδος από τη ΔΙΑΣ ΑΕ και χωρίς προμήθεια για το Δημόσιο.

Ύστερα από την έγκριση της Διεύθυνσης Λογαριασμών και Ταμειακού Προγραμματισμού του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους η οποία παρέχεται ηλεκτρονικά μέσω διαδικτυακής εφαρμογής χρεώνεται ο λογαριασμός με ΙΒΑΝ GR22 0100 0230 0000 0242 1220 698 προκειμένου να διοδευθούν οι επιμέρους πληρωμές προς τους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων. Η ανωτέρω εντολή κοινοποιείται στη Διεύθυνση Οικονομικής Διαχείρισης της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών και στη ΔΙΑΣ ΑΕ.

6. Τα ποσά που απέτυχαν να πληρωθούν επιστρέφουν στον λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου με IBAN GR71 0100 0230 0000 0000 0200 211 με αιτιολογία κίνησης τον ειδικό κωδικό πληρωμής της ΔΙΑΣ ΑΕ και λογιστικοποιούνται ως έσοδα του Τακτικού Προϋπολογισμού. Για τις μη επιτυχείς πληρωμές η ΔΙΑΣ ΑΕ ενημερώνει το Υπουργείο Οικονομικών και την ΑΑΔΕ.

7. Ο δεύτερος κύκλος πληρωμής για τις μη επιτυχείς πληρωμές του πρώτου κύκλου πραγματοποιείται σε δύο στάδια. Στο πρώτο στάδιο η ΑΑΔΕ ενημερώνει εκ νέου σχετικά τους δικαιούχους, ώστε να διορθώσουν λάθη ή παραλείψεις κατά την υποβολή της «Δήλωσης Covid» ή της «Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας» ή να διορθώσουν τον τραπεζικό λογαριασμό στην Προσωποποιημένη Πληροφόρηση του TAXISnet της ΑΑΔΕ. Στο δεύτερο στάδιο η Α.Α.Δ.Ε. επεξεργάζεται τις «Δηλώσεις Covid» μετά τις διορθώσεις και τις εγκρίνει ή τις απορρίπτει προκειμένου να διενεργηθούν οι πληρωμές των δικαιούχων ακολουθώντας τα βήματα της παραπάνω διαδικασίας (έγκριση πιστώσεων, δημιουργία νέας κατάστασης από Α.Α.Δ.Ε., μεταφορά ποσού στον ενδιάμεσο λογαριασμό και πληρωμή ποσών μέσω ΔΙΑΣ). Ο δεύτερος κύκλος πληρωμής είναι τελικός.

8. Η εμφάνιση των σχετικών πληρωμών στη δημόσια ληψοδοσία πραγματοποιείται με την έκδοση συμψηφιστικών χρηματικών ενταλμάτων από τη ΓΔΟΥ του Υπουργείου Οικονομικών.

9. Ως δικαιολογητικά για την έκδοση των σχετικών χρηματικών ενταλμάτων ορίζονται τα ακόλουθα:

α) η παρούσα απόφαση,

β) η απόφαση του Υπουργού Οικονομικών για την έκδοση του συμψηφιστικού χρηματικού εντάλματος,

γ) η συγκεντρωτική κατάσταση της περ. β της παρ. 4 του παρόντος άρθρου,

δ) αντίγραφο της ειδικής εντολής προς την Τράπεζα της Ελλάδος και αντίγραφο κίνησης (extrait) της Τράπεζας της Ελλάδος για τη χρέωση του λογαριασμού Νο 200. Για την πληρωμή του εν λόγω ποσού, η ειδική εντολή πληρωμής της παρ. 5 του παρόντος επέχει θέση απόφασης ανάληψης υποχρέωσης.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή Taxheaven

COVID 19 intax news Επιδόματα ΝΕΑ

Επίδομα θέρμανσης – Η απόφαση για την παράταση της αίτησης και η τροποποίηση της απόφασης για τα καυσόξυλα

Τροποποίηση της απόφασης Α 1275/2020 αναφορικά με τη χορήγηση επιδόματος θέρμανσης – Παρατείνεται και η προθεσμία υποβολής της σχετικής αίτησης – Στο επίδομα εντάσσονται και τιμολόγια για τα καυσόξυλα από την 1η Ιουνίου 2020 έως την 31η Δεκεμβρίου 2020

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η απόφαση Α.1004/2021 με την οποία τροποποιείται η απόφαση Α.1275/2020 αναφορικά με τη χορήγηση επιδόματος θέρμανσης και ταυτόχρονα παρατείνεται και η προθεσμία υποβολής της σχετικής αίτησης.

Αναλυτικά οι τροποποιήσεις :

Στο άρθρο 3 της υπό στοιχεία Α 1275/15-12-2020 απόφασης αντικαθίσταται το τέταρτο εδάφιο, προστίθεται νέο εδάφιο και το πέμπτο εδάφιο τίθεται ως έκτο εδάφιο ως εξής:

«Το επίδομα χορηγείται υπό τον όρο ο δικαιούχος να πραγματοποιήσει αγορές των επιδοτούμενων με την παρούσα ειδών καυσίμων θέρμανσης αξίας μεγαλύτερης ή ίσης με το διπλάσιο του κατά τα ανωτέρω δικαιούμενου επιδόματος, από 1η Οκτωβρίου 2020 έως και 28 Φεβρουαρίου 2021 και ειδικά για το πετρέλαιο θέρμανσης από 15 Οκτωβρίου 2020 ημερομηνία κατά την οποία άρχεται η διάθεσή του.
Κατ’ εξαίρεση, για τα καυσόξυλα, το επίδομα χορηγείται υπό τον όρο οι αγορές να έχουν πραγματοποιηθεί από την 1η Ιουνίου 2020 έως και 28 Φεβρουαρίου 2021.
Σε περίπτωση που η αξία αγοράς υπολείπεται του ανωτέρω ορίου, ο δικαιούχος λαμβάνει επίδομα ίσο με το ήμισυ (1/2) της αξίας των αγορών που πραγματοποίησε το ίδιο διάστημα».

Τα εδάφια που αντικαταστάθηκαν :

Το επίδομα χορηγείται υπό τον όρο ο δικαιούχος να πραγματοποιήσει αγορές των επιδοτούμενων με την παρούσα ειδών καυσίμων θέρμανσης αξίας μεγαλύτερης ή ίσης με το διπλάσιο του κατά τα ανωτέρω δικαιούμενου επιδόματος, από 1η Οκτωβρίου 2020 έως και 28 Φεβρουαρίου 2021 και ειδικά για το πετρέλαιο θέρμανσης από 15 Οκτωβρίου 2020 ημερομηνία κατά την οποία άρχεται η διάθεσή του. Σε περίπτωση που η αξία αγοράς υπολείπεται του ανωτέρω ορίου, ο δικαιούχος λαμβάνει επίδομα ίσο με το ήμισυ (1/2) της αξίας των αγορών που πραγματοποίησε το ίδιο διάστημα.

Επιπροσθέτως, το τέταρτο εδάφιο της περίπτωσης α’ της παρ. 2 του άρθρου 4 της ίδιας απόφασης τροποποιείται ως εξής:

«Για τα λοιπά καύσιμα, εκτός του πετρελαίου θέρμανσης, υποβάλλεται επιπρόσθετα έως την ως άνω προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος, ο αριθμός της απόδειξης αγοράς ειδών καυσίμων που τιμολογήθηκαν από την 1η Οκτωβρίου 2020 έως την 31η Δεκεμβρίου 2020 και κατ’ εξαίρεση για τα καυσόξυλα, ο αριθμός της απόδειξης αγοράς ειδών καυσίμων που τιμολογήθηκαν από την 1η Ιουνίου 2020 έως την 31η Δεκεμβρίου 2020, το ποσό/αξία της συναλλαγής, ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου και η επωνυμία της επιχείρησης – πωλήτριας των ειδών καυσίμων θέρμανσης».

Το τέταρτο εδάφιο που αντικαταστάθηκε:

Για τα λοιπά καύσιμα, εκτός του πετρελαίου θέρμανσης, υποβάλλεται επιπρόσθετα έως την ως άνω προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος, ο αριθμός της απόδειξης αγοράς ειδών καυσίμων που τιμολογήθηκαν από την 1η Οκτωβρίου 2020 έως την 31η Δεκεμβρίου 2020, το ποσό/αξία της συναλλαγής, ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου και η επωνυμία της επιχείρησης – πωλήτριας των ειδών καυσίμων θέρμανσης.

Επιπροσθέτως, τροποποιείται το άρθρο 4 στα εξής σημεία:

α) Η παρ. 1 ως ακολούθως: «Επίδομα χορηγείται στα φυσικά πρόσωπα των παρ. 1 και 2 του άρθρου 1 της παρούσας, μετά από σχετική αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που αρμοδίως υποβάλλεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου, μέχρι 14 Ιανουαρίου 2021.»

Η παράγραφος που αντικαταστάθηκε:

1. Επίδομα χορηγείται στα φυσικά πρόσωπα των παρ. 1 και 2 του άρθρου 1 της παρούσας, μετά από σχετική αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που αρμοδίως υποβάλλεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου, μέχρι 11 Ιανουαρίου 2021

β) Το τελευταίο εδάφιο της υποπερ. β της παρ. 2 ως ακολούθως: «Η ενεργοποίηση αυτή δεν μπορεί να γίνει μετά τις 14 Ιανουαρίου 2021.».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή Taxheaven

intax news απασχοληση ΑΣΕΠ ΝΕΑ παρατασεις-προθεσμιες

ΑΣΕΠ 4Κ2020:Πρόσκληση για υποβολή δικαιολογητικών

Προκειμένου να καταρτιστούν οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης και διοριστέων για την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας, δύο χιλιάδων εννιακοσίων εννέα (2.909) θέσεων τακτικού προσωπικού Πανεπιστημιακής, Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης σε Ο.Τ.Α. α΄ βαθμού της Χώρας (Υπουργείο Εσωτερικών), σύμφωνα με την προκήρυξη Α.Σ.Ε.Π. 4Κ/2020 (ΦΕΚ 15/18.05.2020, Τεύχος Προκηρύξεων Α.Σ.Ε.Π.),

το Α.Σ.Ε.Π. καλεί

τους υποψήφιους που περιλαμβάνονται στους πίνακες της παρούσας ανακοίνωσης, οι οποίοι προηγούνται  με βάση τη συνολική τους βαθμολογία, σύμφωνα με τα δηλωθέντα στην ηλεκτρονική τους αίτηση στοιχεία, να αποστείλουν με συστημένη επιστολή στο Α.Σ.Ε.Π., στη διεύθυνση:

Α.Σ.Ε.Π.

Υποβολή Αίτησης και Δικαιολογητικών

για την Προκήρυξη  4Κ/2020

Τ.Θ. 14308

Αθήνα Τ.Κ. 115 10

 

σε φάκελο μεγέθους Α4, ή σε ειδικό φάκελο Α.Σ.Ε.Π. POST (που διανέμεται από τα ΕΛΤΑ), τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη την εκτυπωμένη μορφή της ηλεκτρονικής αίτησης συμμετοχής στη διαδικασία.
  2. Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων του ατομικού δελτίου ταυτότητας ή της σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας αρχής.
  3. Τα απαραίτητα, κατά περίπτωση, δικαιολογητικά με τα οποία αποδεικνύονται τα προσόντα, κριτήρια ή οι ιδιότητες που επικαλούνται οι υποψήφιοι με την αίτηση συμμετοχής τους (Παραρτήματα Β΄, Γ΄, Δ΄ και Ε΄ της Προκήρυξης).

Διευκρινίζεται ότι, σύμφωνα με σχετική σύσταση του υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων, οι υποψήφιοι εμφανίζονται στους πίνακες της παρούσας ανακοίνωσης μόνο με τον αριθμό μητρώου υποψηφίου, ο οποίος αναγράφεται και στην ηλεκτρονική τους αίτηση.

Η προθεσμία υποβολής της εκτυπωμένης μορφής της ηλεκτρονικής αίτησης με τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά αρχίζει στις 7 Ιανουαρίου 2021 ημέρα Πέμπτη και λήγει στις 20 Ιανουαρίου 2021 ημέρα Τετάρτη. Το εμπρόθεσμο της ταχυδρομικής αποστολής αυτών κρίνεται με βάση την ημερομηνία της ταχυδρομικής σήμανσης.

Επισημαίνεται ότι, υποψήφιοι που περιλαμβάνονται στους αναρτημένους στην παρούσα ανακοίνωση πίνακες και δεν αποστείλουν στο Α.Σ.Ε.Π. την εκτυπωμένη μορφή της ηλεκτρονικής τους αίτησης υπογεγραμμένης καθώς και τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά εντός της προαναφερόμενης προθεσμίας, αποκλείονται από την περαιτέρω διαδικασία.

Πηγή asep.gr

Πλοήγηση άρθρων